Nyt on pakkaamiset pakattu, avaimet luovutettu ja asun pitkästä aikaa Kontulassa.. pari yötä tosin vaan. Aika hulinaa ollu viimeiset pari-kolme päivää, tavallaan hyvä että kaiken keskittymisen on vieny kamarumba, ei oo ehtiny ollenkaan stressaamaan matkaa. Sain muuten sen rc-autonkin myytyä viidellä kympillä, hahaa :)

Mutta.. mitäs nyt. Kiire loppu. Huomenna vaan fillarin haku Otaniemestä ja KV-stipendihakemus ylioppilaskunnalle. Niin ja auton pesu&hoonaus sisältä ja ulkoa, sen kun luovuttaa priimakunnossa systerille niin voi sitten odottaa samaa kun kuittaa sen takaisin vuoden päästä :) Muuta hommaa ei oikeastaan ole. Eli toisin sanoen mulla on aikaa lakaa stressaamaan. Aloin jo Kontulaan päin ajaessani. Hmph.

Eniten kyllä ahdistaa se kieli. Tuntuu, että espanja on ihan unohtunut vaikkei siitä nyt niin montaa kuukautta ole kun viimeksi istuin kurssilla. Vähän harmittaa sekin, että ainakin Anna ja Reetta sai espanjan kielen tasokokeesta sen verran paremmat ku minä että saavat lukea natiivien kursseja, ja mä joudun lukemaan vaan englanniksi. Noh, siksipä mulla on puolet kursseista espanjan opiskelua sitten. Morjens opintosuunnitelmalle :)

Huomennahan ehtis teoriassa vielä nähdä jonkun kaverinkin tai pari ennen ku Anna tulee illalla tänne. Saas nyt nähdä. Mitä vaan tekemistä ettei ehdi ahdistua. Harmi vaan että mulla on tapana ahdistua ja stressata yöunien kustannuksella.