Kävin just parturissa. Stressasin etukäteen mun parturi-espanjan sanastosta ja muutenkin siellä pärjäämisessä mut eipä ollu vaikeeta.. Kysyi mitä haluan, sanoin että lyhyempää, kysyi että ihanko lyhyt, vastasin että ei, voisko suositella mulle jotain, alkoi leikkaamaan, sanoin että saat vapaat kädet, leikkas noin 10min ja se oli sitten siinä. Öh. En nyt osaa vielä sanoa, että vihaanko tätä vai en mutta eipä se paljoa ainakaan jaksanu miettiä, lyhenteli vaan sieltä täältä.. perusilme on.. lyhyempi :D

Lähdin parturista ihan järkyttyneenä välinpitämättömän oloisesta pikakäsittelystä. Paikkaa vielä suositteli mulle yks tyyppi.. Suomessa oon tottunu mun hovikampaajaan Jaanaan joka jaksaa mun hiuksia aina niin antaumuksella käsitellä. Pitäis jotenkin saada se tänne :) Jos joku tahtoo loistokampaajan/parturin yhteystiedot niin saa kysellä vaikka mailitse, sijaitsee lähellä kampin bussiasemaa ja on oikein hyvä ja mukava ja kaikkee :)