Rakkaan kämppiksemme Julion kanssa tossa keksittiin juhlistaa mun juuri alkaneita synttäreitä muutamalla oluella. Loistokeskusteluja meillä kyllä aina, tommoseksi rentuksi yllättävän syvällisiä ajatuksia aina. Juteltiin about kaikesta, mm. kodista, joulusta, asettumisesta, perheestä, kavereista, ulkomailla asumisesta yms.

Rupesin taas kelailemaan asioita, täytyy kyllä sanoa, että tuli oikeasti ekaa kertaa kunnolla koti-ikävä. Tuli ikävä joulua suomessa, isää ja äitiä, Sonjaa, Miiaa&Krisua&Mikaa ja monia asioita Suomessa. Lisäksi alko harmittamaan se, että
a) ei tänne kukaan ole tulossa, mikä ei kyllä sinänsä mikään yllätys ole hinnat yms. huomioon ottaen, ja
b) mulla ei oo mitään keinoa käyttää mun Suomi-sim -korttia, joten en tiedä vuoteen kuka muhun on ottanu yhteyttä ja kuka ei, ja
c) mulla ei oo oikeastaan mitään keinoa tällä hetkellä ottaa yhteyttä osaan hyvistä kavereista, kuten Vuosaari-posse (paitsi soittaminen joka on hiukka turhan kallista).

Lisäksi tää on varmaan pisin aika mun elämässä puhumatta äidin tai iskän kanssa :) Skypet, MSN:t sun muut löytyy mutta toi aikaero on aika tappava, kun kello on suomessa 16-22, se on täällä 8-16 jolloin oon melkein poikkeuksetta nukkumassa tai häsäämässä jotain koululla.

Saa ihmiset lisäillä mua meseen jos siltä tuntuu, osoite löytyy tosiaan blogin oikeasta laidasta. Jos ette vielä huomannut, lisäsin myös kuvat-osion tonne navigaatioon oikealle.. tavallaan iski uus kuvauskärpänen nyt ku keksin vähän photoshoppia fiksumman ohjelman editoida kuvia, lisätä kuvatekstejä ja tehdä gallerioita. Myönnyin myös lopultakin ostamaan normipattereita kameraan, ehkä sen verran jaksaa investoida koko vuoden. Vielä kun ois vähän pienempi ja parempi kamera ku Powershot A40 ja vähän parempi ja tarmokkaampi kuvaaja :)

Nyt vois vaikka mennä nukkumaan. Viikonlopun jälkeen rytmi ollu aivan ketuillaan, su-yönä 2.30 nukkumaan, maanantaina 4.00 ja tiistaina 3.15.. ja nyt on kello 3.08. En siis edes ole ollut bilettämässä, ollu vaan krooninen ei-väsytä-olo iltaisin ja kuolemanväsymys aamuisin ja koulussa. Terkkuja kaikille kotosuomeen, Meksiko hiljenee taas hetkeksi :)